piątek, 1 stycznia 2010

Zadanie 2

Przejrzyj listę blogów, które zostały utworzone przez Twoich rówiesników. Są to blogi zwiazane z wykonywanymi zadaniami z róznych przedmiotów.
Po zapoznaniu sie z blogami z listy dodaj do tego posta komentarz, w którym napiszesz, który z blogów wydaje ci się interesujący i dlaczego.

p. Iwona

Lista blogów:

  1. http://www.blogi.szkolazklasa.pl/?blog=520
  2. http://www.blogi.szkolazklasa.pl/?blog=2607http://www.poprostuwolnosc.blog.interia.pl/
  3. http://www.blogi.szkolazklasa.pl/?blog=1776
  4. https://www.ezi.edu.pl/showcasefiles/2181_2/www.ruch-w-fizyce.mylog.pl/index.html
  5. http://www.photoblog.pl/theschoolofrock

50 komentarzy:

  1. Najbardziej podobał mi sie blog nr 3, gdzie autorka przedstawiała swoje pomysły na kreacje dla lalek barbie. Pomysł ten jest ciekawy i oryginalny w odróżnieniu do innych bloogów. Jest to bardzo fajny pomysł na spędzanie czasu.
    Patrycja, kl 1d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba blog nr.3, bo dziewczyna umieszcza na nim ciekawą twórczość.

    Ola Markowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdanie najciekawszy jest blog nr. 1, poniewaz mozna sie z niego dowiedziec ciekawych inforamcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej z tych blogów zainteresował mnie ostatni czyli nr 5, ponieważ kocham fotografię, a to właśnie jest photoblog.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej interesującym blogiem wydaje mi sie blog nr.5,ponieważ wolę blogi gdzie znajduje się więcej zdjęć niż tekstu. A zdjęcia,które tam są bardzo mi się podobają. Grafika też jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się blog nr 5, na którym autor(ka?) wstawia swoje zdjęcia, które są przynajmniej niebrzydkie

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobał mi się nr.5 bo jest interesujący

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się blog 3, gdyż jego temat [wiersze] jest inny, ciekawy. Autorka umieszcza na nim własną twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żaden z blogów nie miał w sobie niczego, co by zwróciło moją uwagę, np. ciekawej treści, niebanalnych obrazków etc.
    Marta Id

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobał mi się blog numer 3, ze względu na dłuuuugi wiersz, oraz blog numer 5, ponieważ lubię oglądać zdjęcia (nie zawsze muzyków:)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Za najciekawszy uważam drugi blog , ponieważ autorka dodaje swoje własne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się blog numer 3 poniewaz autorka umiesciła tam twórcze wiersze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej odobał mi się blog nr 5 był ciekawy i były na nim umieszczone ładne zdjęcia ^^

    Nika B.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej się podoba ostatni blog ze względy na jego nietypowe tło (bo czarnych mało kto zamieszcza) i są ciekawe i ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej spodobał mi się ostatni blog, ponieważ znajdują się tam bardzo ciekawe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podobal blog 5 ponieważ mial ciekawe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobał mi się blog nr. 5. Fotografie umieszczone przez autora wyglądaja super na czarnym tle. Ogólnie fotoblogi są bardzo interesujące.
    Zuzia 1b

    OdpowiedzUsuń
  18. Na blogu nr .5 było dużo zdjęć co bardzo lubie.Jest tam bardzo dobra grafika.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej spodobał mi się blog nr, bo są na nim ładne zdjęcia i lubię blogi, na których mogę obejrzeć ciekawe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się blog numer 3 znajdują się tam piękne wiersze widać że autorka zainteresowana jest poezją. Podziwiam ja za to.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszy blog był po prostu wolność. Świętna gra zdięć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się blog nr.1 gdyż są na nim fajne tematy i fotki m.in. i pszedewszystkim samochodów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej spodobał mi się blog nr.1 poniewż można dowiedzieć się wielu ciekawych informacji.
    Wiktor Chruszcz

    OdpowiedzUsuń
  24. Wedłóg mnie najbardziej interesującym blogiem jest nr.1 ponieważ zawiera ciekawe treści i iest zrobionykolorowo graficznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi najbardziej spodobał się blog nr 1 ponieważ jest nanim dużo informacji oraz fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi podoba sie blog nr.3 ponieważ jest w nim pokazana twórczość autora.
    Szymon

    OdpowiedzUsuń
  27. Według mnie najlepszy jest nr. 3 - dobre zdjęcia i temat.

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podobał mi się blog nr.3, gdyż są na nim bardzo fajne wiersze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wdług mnie najlepszy jest blog nr 2 ze wzgledu na ciekawe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi się blog nr.3 ponieważ bardzo podobają mi się te wiersze , są bardzo ładne .

    OdpowiedzUsuń
  31. według mnie najbardziej jest nr1 są tam bardzo ciekawe samochody.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie najbardziej podoba się blog nr 3, ponieważ są tam opisy tworzone z pasją oraz ciekawe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się blog nr 5 był ciekawie zrobiony ze zdjęciem i fajnym opisem muzyki

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi najbardziej podoba sie numer 5 ponieważ sa zamieszczone róznego typu informcje i sa ladne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie najbardziej interesującym blogów z tych pięciu jest nr.1. Najbardziej mi się podoba ponieważ jego temat najbardziej mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podobał mi sie pierwszy ::) gdyz zawieral fotogrsfie :) a lubie zdjecia

    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie najfajniejszy byl ostatni blog, bo byl o muzyce i posiadal super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najlepszy był pierwszy, ponieważ bardzo lubie siatkówke ( <3 ). Fajny był też ten ze zdjęciami... ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej podoba mi sie blog nr.1 ponieważ jego temat wydaje mi sie najbardziej interesujacy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi się wszyskie blogi podobały, na pewno kosztowały ich kupe czasu

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej spodobała mi sie strona numer 5 czyli ostatnia. Niesamowite zdjęcia, sposób postrzegania obrazu przez tą osobę jest piękny. Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej podoba mi sie blog numer 3, ponieważ sa w nim ładne i ciekawe zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi podoba się foto-blog, ponieważ lubię oglądać zdięcia zwłaszcza kiedy są ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Według mnie najbardziej interesującym blogiem jest pierwszy. Są na nim zamieszczone ciekawe informacje i zdjęcia, co mi się bardzo podoba

    Janek 1a

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim zdaniem najlepszy jest blog numer 5 „the school of rock” Są tam ciekawe artykuły i inne wspaniałe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Najbardziej podobał mi się bloog nr. 5, ponieważ zawierał wiele ciekawych fotografii i był napisany w ciekawym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  47. najbardziej mi się podobał blog nr1, gdyż są tam ładne zdjęcia samochodów.

    OdpowiedzUsuń
  48. Według mnie najciekawszym z tych wszystkich blogów jest blog nr. 1 ponieważ mówi o sporcie i samochodach a to są bardzo ciekawe tematy.
    Michał 1a

    OdpowiedzUsuń
  49. Najbardziej interesującym blogiem wydał mi się blog nr 2. Bardzo podobają mi się zdjęcia i posty zamieszczone na nim.

    OdpowiedzUsuń
  50. Najbardziej podobał mi się blog nr5, było tam dużo fajnych zdjęć. W połączeniu z czarnym tłem fotografie były jeszcze bardziej interesujące.

    OdpowiedzUsuń